מדוע כדאי לרכוש דירת פנטהאוס ולהנות מתשואה גבוהה

דירות פנטהאוס הן דירות הממוקמות במפלס העליון של הבית המשותף, עם מרפסת ענקית הנשקפת מהסלון, היכולה גם להקיף את כל הבית. שטחו של הפנטהאוס הוא כשטחה של כל הקומה שמתחתיו. הפנטהאוזים נחשבו מאז ומעולם למוצר בסיווג דירות יוקרה שנולד בשוק האמריקאי ומשנות ה-60 משווק גם בישראל, בזכות הניצול המרבי של שטח הבניה על הגג תוך קבלת פרטיות רבה יותר אף מזו המאפיינת בתים פרטיים.

מנתונים שנאספו על ידי לשכת השמאים שבחנה את העדיפויות של רוכשי הדירות לגבי רצונם ויכולת הרכישה שלהם העלו, כי החלום הישראלי לבית מגורים נחלק לשניים: כ־31% חולמים על בית צמוד קרקע עם גינה, ושיעור שווה חולם ליהנות ממרפסת ענקית בפנטהאוז במרומי בניין. לפני שני עשורים היוו דירות יוקרה, ופנטהאוזים ביניהן, רק 5% מכלל המוצרים הנדל”ניים הייחודיים לעומת השנים האחרונות, שבהן שיעור דירות יוקרה ומוצרי נדל”ן ייחודיים מהווים 30% מכלל הדירות בבנייה רוויה. לפנטהאוזים לרוב מגיעים אנשים המחפשים איכות וכמות. לרוב הם מגיעים אחרי שהם כבר יודעים מה הם רוצים. זו לא דירה ראשונה. הם עברו ורסיות של סגנונות מגורים והפנטהאוז הוא העדפה בנקודת זמן שנותנת מענה לכל הצרכים – המרחב, הפרטיות והשקט.

פנטהאוז הוא למעשה דירת יוקרה הנהנית ממרחב עצום ,מפרטיות מוחלטת, למרות קרבת השכנים ומאור, אוויר ושקט אופטימאלי, כיוון שזו הדירה הגבוהה ביותר בבניין ואין מעליה שכנים. דירת פנטהאוס הממוקמת בקו ראשון לים מבטיחה לדיירים את המיקום האופטימלי למי שתמיד חלם על דירה עם נוף לים.

יתרון מובהק של פנטהאוס דופלקס הוא האפשרות להפריד בין חללי המגורים : סלון, מטבח ומרפסת לבין חדרי השינה וחדרי הילדים, ובכך לאפשר פרטיות באיזור חדרי השינה. רכישת פנטהאוס באיזורים העומדים בפני תנופת בניה ופיתוח מבטיחה תשואה מובטחת. בעוד המחיר בשלב ההתחלתי נמוך באופן יחסי, הרי שבתום הבניה, תהיו הבעלים של נכס יוקרתי באיזור מטופח ומתחדש. אם רכשתם את הפנטהאוס כהשקעה, הרי שתוכלו למכור אותו ברווח ניכר. כדאי להשקיע בחומרי הגמר של הדירה, שכן סביר שהמעוניינים בה בתום הבניה, יצפו לסטנדרט גבוה בנכס יוקרתי כמו פנטהאוס דופלקס.

אם רכשתם את הפנטהאוס למגורים, הרי שתוכלו ליהנות מנוף פתוח, מחווית מגורים מרווחת ויוקרתית, לגדל ילדים ולארח על המרפסת המרווחת, ובמהלך הזמן ערך הנכס יעלה וכשיגיע הרגע, תוכלו למכור אותו בתשואה גבוהה.

מאמרים נוספים

שתף את המאמר

Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on twitter
Share on print

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר